zaterdag 18 september 2021

dreamer

ik deed een live presentatie van het actuele dagboek van tom barman, voor een jong publiek dat er weinig van begreep maar dat toch vriendelyk aandachtig bleef. ook filip marsboom zat in het publiek, maar die was met vanalles anders bezig. nadien kwam een criticus het dagboek becommentariëren: "het is te weinig minutieus, het spitst zich te veel toe op de toekomst; op datgene, waar de auteur vandaag meê bezig is met zicht op de toekomst; het gaat te weinig over andere projecten, en het gaat te weinig over gisteren." *** ik was in een kamer, maar omdat ik hallucineerde, wist ik niet of ik thuis was of in een kamer in de ardennen. ik kon ook niet goed kyken, zodat ik niet kon raden waar er zich ergens een deur bevond om hier weg te geraken. *** we waren op vacantie in een wooncomplex waar, door foute boekingen, vreemde mensen in de kamer kwamen waar ik in myn ziekenbed lag. --- luv en de kinderen lagen buiten in de natuur, waar veel andere groepen mensen rondhingen, maar ik dacht, we kunnen toch veel beter naar binnen?*** tezamen met daan rosseels, dwz baby olifant, maakte ik een stadswandeling. een paar honderd meters verderop kwamen we echter in een groot bos vol met grote bomen en brede, zanderige wandelpaden. waarom zyn we hier nooit eerder gekomen, zo dicht by de stad in zoveel fraaie natuur? *** ik speelde risk met myn broêr tom, maar dan digitaal, ieder op zyn laptop. wat niet leuk was, was het gegeven dat je op deze manier niet kon inzien over hoeveel legertjes je beschikte. ik werd trouwens wel helemaal ingeblikt ook.

2 opmerkingen:

FLP136 zei

Daan Rosseels én Filip Marsboom in 1 droom! Niet te verwonderen dat je je slecht voelt, Don.

Vitalski zei

haha, nu je het zegt, haha, wat een toeval !!