vrijdag 12 augustus 2022

uit het schriftje, 13 aûgustus 2022


nadat de hogedrukreiniger gedurig de hekken geattackeerd heeft; wat er dààrna nog van overblyft; dàt is wat er tegenwoordig nog van deze blog overblyft.

precies dat ik nu liever met dat witte acryl-verf-potje werk dan met die nieuw aangekomen tipp-ex...

ik moet my zien aan te sluiten by de protest-actie die bert lezy organiseert, tegen de afsluiting van de voetgangersdoorgang aan het elzenveld. die doorweg, van de arenberg naar de pallieter, was eeuwenlang een volmaakte promenade voor iédere antwerpenaar; vandaag is daar een onbetaalbaar snob-hôtel gekomen - en is die doorweg er dus alleen nog voor toeristen toegankelyk. voor zeer ryke toeristen, die van nergens komen.
    teméér moet ik aan die actie meêdoen: omdat men, naar het schynt, aan het elzenveld verzamelt: in kamerjas!!...

eigenlyk heb ik nog nooit van myn leven een theaterstuk gezien waarvan ik op het einde dacht: "dju - het is gedaan." altyd en altyd denk ik op het einde van een theaterstuk: "gelukkig - myn benen strekken!"

Geen opmerkingen: