zondag 15 maart 2009

dees week


maandagochtend met tinus wolf en veerle malschaert première van het hernieuwde kindertoneelstuk "kloon" in een turnzaal in ekeren, voor honderd kinderen van het derde en vierde leerjaar, - in de namiddag nog eens hetzelfde, maar dan in een andere school in ekeren (en vrydag nog eens...) - - 

dat is een tof voordeel van er byna veertig te zyn, dat ik kennelyk genoeg materiaal in de la heb liggen, dat ik eigenlyk op eender welk commando wel iets heb liggen... alleen zou ik er niet meer aan kunnen beginnen, ik ben het soleren een beetje beu, maar door veerle en tinus erby is een een lachertje...

maandagavond musiceren met circus bulderdrang... behalve één zondag per maand in de arenberg spelen we voortaan ook één donderdag per maand in de nieve cinema op het stadswaag... als je hier op deze blog naar "muziek" surft, kan je bovenaan in die rubriek het nieuwste van het circus beluisteren (special thanks to marsraker...)

dinsdag de hele dag schryfsessie met bart van loo voor ons in de steigers staande stuk rond literaire keukengeschiedenis - -  en 's avonds lekker striptekenstudio-time...
woensdag, daar wil ik even nog niet aan denken...

1 opmerking:

Rode Ridder zei

gezellige foto. ik krijg al zin om mee aan te schuiven.