zondag 25 oktober 2009

circus bulderdrang gisteren

9 opmerkingen:

Jim-Bar zei

ik vond het geweldig

Dean zei

Grappig dat je net deze foto hebt gekozen...
Het was super. Als het stuk met de clowns er nog tussenuit was gehaald was het echt strak.
Maar het stuk met JMB, het "a"-verhaal van Dominique de Viking, de markies, ... The stuff of legends.

Vitalski zei

anderen vinden die clowns dan weêr juist het beste...

bedankt voor die photo, dean!

Dirk Turpin zei

clowns waren inderdaad goed. Ook 'de vikings vervelen zich' was hilarisch, net zoals vele andere stukken. Kei-leuke avond.

Kris Achten zei

Het was geweldig ! Misschien wel den beste van de hele reeks dit jaar.
En onze Lenn is waarschijnlijk de jongste fan van Mummiroth - 9 dagen oud is hij, en hij krijste gisteren al vrolijk mee vanop het balkon. We zijn ietske vroeger vertrokken wegens acuut hongerke van de Lenn, maar bij deze dus een welgemeende "dankuwel" en "het was legendarisch" !

East1 zei

Meer fotos hiero

jangojim zei

ik von het oek bangelijk ! de vikings waren hilarisch, maar de clown vond ik ook goe. de slingerkoe ! kheb me rot geamuseerd

Jim-Bar zei

ik wil alvast de DVD bestellen eigenlijk

Vitalski zei

te gekke pics man!!!!