zaterdag 19 juni 2010

a day in a life



snachts totaal niet geslapen wegens luidruchtige muizen - àchter de gyproc, je kan er dus niet by, maar ze piepen als reuzenmickey's... het hele huis ondersteboven gekeerd om ze toch te traceren, na middernacht - vergeefs aldus... op de duur beneden in de zetel ingedommeld. gelukkig toch fit en gezwind de dag kunnen aanvatten. gestudeerd op de remafstanden by nat wegdek... de kranten gelezen... de slaapkamer gepoetst by een bitterzoete lentebries door het raam... iemand van de stadsdienst kwam binnen om het dak van het leêgstaande huis naast my te bestuderen. terwyl ik dacht "vandaag ga ik eens niét zwemmen", was ik werktuiglyk toch al naar het zwembad onderweg. sinds vandaag echt gevoéld dat ik, na twee maanden dagelyks plonsen, een heus "zwem-lichaam" begin te krygen, met handen als spatels. als ik hard ga, lig ik van kop tot teen bovenop het water. - daarna by steven grietens langsgeweest, die m'n autobiografie aan het corrigeren is, en daarna met luv gaan eten in de tati in de kerkstraat (de nu zo populaire zeewolf, wel lauwe spinazie)...

Geen opmerkingen: