zaterdag 17 juli 2010

verloop van de vrydag


ik werd reeds wakker om halfzes smorgens, maar geraakte niet meer terug in slaap, zodat ik dan meteen maar aan m'n voorbereidingen voor 'hotel jarretelle' ben begonnen - eindelyk ook, ik liep er de hele week meê, maar bleef het maar uitstellen.
    smiddags naar het districtshuis voor het aanvragen van m'n voorlopig ry-bewys; verrassend genoeg kreeg ik het meteen al meê. met als gevolg dat ik, met de zeer moedige hulp van luv bezyden me, maar liefst zes uur aan een stuk aan het rondryden ben geweest; naar m'n ouders, m'n broer thomas, m'n grootmoeder; you name it. aan de veertienarmige kruispunten in merksem was dat mega-stress; vyf keer achtereen stilvallen voor een groen en dan weêr rood licht; de camioneur achter ons wilde op de duur uitstappen om my een dreun te verkopen... maar voor de rest viel het meê... autosnelweg is gemakkelyker dan een n-weg...
    's avonds by martinus wolf in schilde strand gerepeteerd voor zaterdag (ik word, als presentator in hotel jarretelle, begeleid door zyn piano), en tegelyk by hem gebarbecued en zelfs gezwommen in zyn heerlyke vyver..
    ben redelyk groggie op het moment, terwyl de gentse feesten nu nog maar beginnen...
    wel lullig dat ik als co-presentator niet over vermeld word; jan de smet presenteert de tweede helft van de reeks, maar in gazet van antwerpen en metro doen ze alsof hy alleen is. waar ik in se niet meê bezig ben, maar professor joris duytschaever belt me dagelyks voor dit soort toestanden uit bed...

3 opmerkingen:

els c. zei

haha ... joris ... heb je al geantwoord op zijn mails ... ? :-)

Vitalski zei

ja hoor

els c. zei

hij zei er iets van, op 't werk