donderdag 9 januari 2014

hoe pak ik dees aan?

het meest onlogische is da kik m'n eigen ni afvraag hoe da ik dees thuis aanpak, hoe da ik da tegen luv moet zeggen ("ik gaan myn verantwoordelykheden ni uit de weg, ik betaal elke maand 1.100 euro voor u en voor dees huis en voor de kinderen; maar ik moét nu met die zus van julie naar tilburg gaan wonen")- die vraag houdt my ni bezig; het rare is, da ik alleen maar bezig zyn met de vraag: hoe leg kik da uit aan die zus, aan die julie; dat kik weg zyn - ni met haar, maar met die haar zus...












maar ja, dees is klaarblykelyk dus iets dat kik heb met zussen.


byvoorbeeld deze hier, sofi legon;
ge ziet dat die my graag ziet,
da is duidelyk - die is ook graaf en behalve schoon ook heel slim;






maar: van het jaar zag kik ineens die haar twee zussen - en daar was kik dan ook ineens compleet van in de war...

ik zyn zo met zussen, iedereen moet dat maar snappen.

Geen opmerkingen: