donderdag 9 januari 2014

15:42 - by de coiffeur, erwin


dus voor derde keer op twee maanden tyd hierbinnen. groeit uw haar zo rap?  "precies wel'?

ik zeg deze keer eerlyk, "knippen moet ni. ik zyn ziek, ik voel my vuil. please, kunde gy myn haar nog is wassen..."

is een oude, onmodieuze kerel met afschuwelyke moppen, - is juist goed zo.

d'r is daar voor de rest niemand, dat is wel raar, normaal krioel het daar van het volk, bomma's met paars haar dat nog paarser moet.

die drukt my langzaam in een stoel en zegt: ik ga iets heel nief op u uitproberen. ik doen dees werk al 50 jaar, maar met u gaan kik iet doen da ik nog nooit eerder met iemand gedaan heb.

-een nief soort shampoo?

-zo moogde het wel zeggen, vitalski!

(is allemaal heel verdacht, maar: omdat hy nu eenmaal de enige is die, met een zeepke, my min of meer van myne psoriasis heeft weten te genezen, leg kik myn lot in zyn handen...)

Geen opmerkingen: