woensdag 11 mei 2011


ze heet uiteraard "molly", maar op myn blog schryf ik "mollie" omdat ik hier, om goeie redenen, de multatuliaanse "y" gebruik voor "ij", en je dus per ongeluk "mollij" zou kunnen lezen...

ze is nu precies drie maanden en twee dagen oud. ze kan een héél klein beetje grypen, byvoorbeeld grypt ze graag een geel met rode giraffe die boven haar parkje hangt. ook kan ze sinds vandaag haar eigen handen vasthouden.

lachen doet ze ook erg veel. en soms zelfs hardop, echt niet te geloven. maar vooral frazelt mollie dus graag, soms twee uur aan één stuk door, zoals vanmiddag aan het tuinhuis. daar was ze ook weêr uitgebreid op de letter "B" aan het oefenen, door telkens in twee lettergrepen te blazen:"abbbbbboe", "abbbbboe" - ook die oe-klank komt er héél mooi en zuiver uit! en wat ze zegt is ook altyd kei-interessant.

wat ze, soms explosief, in haar pamper doet, lykt zo erg op gele mosterd, o blogger, dat ik dit vroeg of laat op jouw hamburger zal smeren, wanneer je nog eens langskomt...

2 opmerkingen:

Dirk Turpin zei

geen hamburger voor mij, dank je wel. Dat ze veel moet lachen is logisch, jij doet me ook steeds lachen

Serge zei

Doe mij maar een hotdog dan.