donderdag 29 november 2012

state of being - 29 november 2012


de hele nacht niet geslapen. zo gaat het al de hele week. myn lichaam weet niet meer of het dag is of nacht. toch ben ik erg fit en monter. zeer vreemd.
    om halfacht smorgens de renault weggebracht, naar de garage op de dageraadplaats. wegens: op de keuring vier slechte punten. wielen vooraan verkeerd afgesteld, één koplamp hangt te laag, de nummerplaat achteraan is verstorven en er zit, blykbaar, een hoop koffie (douwe egberts) in de naftbak. "dit gaat je wel heel wat kosten," zei de garagist. een zekere flor.
    op de terugweg even langsgegaan by de post op de kattenberg. "vitalski zo vroeg op," zei klaas janszoens, die zelf bezig was, zyn twee kinderen naar school te fietsen.
    op de post ging het, wat een aangetekende verzending betreft, die ik op zak had, nog maar eens, nogal voorspelbaar, over de rsz. ik heb ze zelf opgebeld. dat durf ik anders nooit: naar de rsz bellen. en ik moet zeggen, ik kreeg eigenlyk toffe mensen aan de lyn... misschien is het een idee om daar zelf ook te gaan werken, in plaats van er klant te zyn - kan ik zelf misschien ook zo'n vensterenveloppen verzenden en hoef ik ze misschien niet meer te ontvangen.
    aangetekende bruine vensterenveloppen zyn zo een van die érg weinige gevallen waarby géven toch eigenlyk leuker is dan némen...
    lachen met mollie en luv in de zetel in de klappeistraat, en dan, van 12u tot 14u, eindelyk ingeslapen - een slaap die, qua intensiteit, byna agressief aandeed... eigenaardige chemie allemaal in ons mensenbrein enz...
    snamiddags weêr thuis, weêr voortgewerkt aan myn geheime wapen - dwz een soort onzichtbare kernbom waarmeê je gemakkelyk vyf, zes dorpen in één gooi helemaal plat krygt. maar: ik mag hier nog niet teveel over verklappen, je zal het wel merken als het helemaal klaar is (kan wel byna niet wachten...)
    nu die lezing voorbereiden, "het impressionisme", morgen in gc merksem...
    i love you

3 opmerkingen:

Rita zei

me to

Carmen zei

Als ik bij de vakbond of de vdab sta aan te schuiven denk ik ook altijd: "waarom kom ik niet gewoon hier werken!?"

Unknown zei

hiha!