zaterdag 31 januari 2015

state of being, 31 januari 2015


ik moet al lang nadenken, zéér lang ja zelfs, om my te kunnen herinneren hoe ik precies, o lezers, ben wakker geworden vanmorgen, met yskoude voeten (ik slaap heden onder drié dekens...) ja, daar weet ik het weêr: uitzonderlyk werd ik wakker rond, eens dubbelchecken, kwart na acht 's morgens: door het geweêklaag van rocco james conan; zonder dat ik er weet van had, was luv de deur uit, en bleef ik dus alleen met die jongen achter.
    hebben we beneden een tydlang tezamen televisie gekeken. rocco leert de kleuren, door autootjes die elk om beurt voorby komen gereden... nu kent hy ze onderhand - er is één kleur by, inderdaad, die hy nog niét herkent - ik weet echter eventjes niet meer precies dewelke dan... groen?
    intussen werp ik een blik op het vierkante boek "sherlock holmes for dummies". de eerste radio-opname grypt te maandag plaats, ik zou nog vanalles willen opzoeken, doch word aldoor weggefloten, veelal door pietluttige dingen. byvoorbeeld daarnet: via de post hadden we voor rocco een ligbed laten komen, onderhand moet die uit z'n kinderbedje; maar de grote kartonnen dozen waar die meubelstukken in geborgen werden, puilden uit van hoogst elektrostatisch geladen isomo-bolletjes. die grote stukken karton omsnyden opdat ze meê kunnen met het oud papier, én vooral die onnoemelyke isomo-bolletjes by mekaêr krygen: daar ben ik daarjuist, omdat ze overal aan blyven plakken, een uur en een half meê bezig geweest! bestaat god? waarom? om één uur 's nachts - onderwyl ik dus feitelyk aan die sherlock holmes wil zitten...
    's avonds een gig in wemeldinge,  ging lekker hieronder de photo's - àls ik ze binnenkryg...
    

Geen opmerkingen: