zaterdag 23 januari 2016

waar was je te vrydag





my rond halfzeven savonds losgerukt van myn zeer fyne gezin, om richting gent te vertrekken...
(overigens overdag erg veel zaken gedaan, telephonisch en mails-gewys; kei-veel optredens en diverse schryf-opdrachten vloeiden ineens allemaal binnen...)

op tyd vertrokken, aldus, en byna geen file onderweg, dus alles vlotjes - totdat: ik ryd "parking zuid" binnen, in konynenstad gent, en wat merk je: ER IS IN DIE PARKEERGARAGE EEN FILE; een STILSTAANDE FILE!!

en uur later, rond vyf na acht, vanuit die parking naar david cornille gebeld; om te zeggen dat de voorstelling alvast zonder my mocht starten...

(als ik naar een toneel ga zien, bel ik vooraf natuurlyk altyd wel eerst een paar keer met de directeur ter plaatse...)

ik ben bly dat ik de antwerpse, en niet de gentse nachtburgemeester ben...

Geen opmerkingen: