dinsdag 31 januari 2017

state of being, 31 januari 2017

in zes harde feiten;

1. charles jarvis heeft me vannacht al zes keer willen bellen. ik kan er vandaag niet aan.

2. savonds spinazie gegeten. een brood gekocht, maar daar niet van mogen eten, wegens moeten bewaren voor de kinderen morgen. wel vaker durf ik iets niet uit de brood- of koelkast te nemen, uitschrik de kinderen te zullen ontrieven.

3. bezig met het voorbereiden van de voorstelling getiteld "pinguïns kunnen toch wél vliegen," gebaseerd op al die "nutteloze feiten" verspreid over deze blog (zoals "krokodillen kunnen hun tong niet uitsteken," of "mensen kunnen hun eigen elleboog niet likken...")

4. m'n valling is eindelyk voorby. nu alleen weêr veel eelt aan myn voeten, vooral de hielen. héél raar: als ik een groenten- en fruitdieet doe, is dat eelt na een kleine week volstrekt verdwenen...

5. helaas drink ik de laatste tyd weêr dagelyks een groot blik cola.

6. in de vooravond vandaag voor de eerste keer met m'n rolschaatsen de straat opgegaan, wel bang om te zullen worden uitgelachen. ik kan niet remmen en strunkel aldoor. toch kwam er meteen iemand naar me toe met de vraag of ik me niet wenste te vervoegen by z'n hockey-club.


Geen opmerkingen: