vrijdag 26 oktober 2018

state of being, 26 october 2018

in vraag en antwoord, deze keer niét uit gemakzucht, maar omdat ik nu zelf even nieuwsgierig ben naar de antwoorden, die zuiver qua onderwerpen immers een bredere vlakte plegen te beslaan dan de gewone notitie...

1. wat heb je gegeten vandaag?

spaghetti. vanmiddag maar ook vannacht. gek genoeg alleen met tomatensaus en kaas, wel. doch ik wist my reeds heftug verheugd om toch iéts in de koelkast te mogen aantreffen.

2. hoe is de gezondheid?

lichtjes knokken tegen de symptomen van een keel-ontsteking, van dewelken-ik op zich wel geen last ondervind, maar die my ertoe nopen, te staken met theatrale repetities; dwz myn stem is te zwak om onderweg in de auto naar middelbeers of naar vosselaar, eigen teksten te zitten debiteren. dwz ik moét op dat vlak wel vacantie nemen.

3. ça va op het werk dan?

vanalles door mekaâr maar vandaag was ik vooral erg opgetogen over de rasse schreden waarmeê de voorbereidingen aan het frankenstein-hoorcollege opschieten.

4. het gemoed?

een mens kan niet nog méér gelukkig zyn dan wanneer 'ie zyn onverbiddelyke waaier van angsten weet om te buigen tot een gewaarwording van zuivere kwetsbaarheid: mits erin slagende, zelf door die kwetsbaarheid te worden ontroerd. dwz nog steeds ben ik een voorvechter voor de emancipatie van "het puberale".

5. lectuur?

iéts meer aan het lezen dan anders, heb hier een stuk of tien splinternieve boeken in de kast liggen die me alle tien doen kwylen...



Geen opmerkingen: