dinsdag 28 juni 2022

state of being, 29 juni 2020


myn échte fans, die deze blog meer nauwgezet volgen dan myn tegenstanders en myn belagers, begrepen enige weken geleden reeds, inderdaad, dat het my wanhopig in het hart was beginnen te worden betreffende déze vraag, die zich voordeed: waarheen, middels gods wil, met myn kinderen, het aanstaande seizoen? die wel eens, na tien jaar iéder jaar wissant, iets ànders willen? zelf ben ik, nu het dààrover gaat, als lagere school-kind tydens de vacanties steeds helemaal rotverwend geweest, jaar na jaar, met voornamelyk de mythische zeegolfslagen van dubrovnik - dwz: de adriatische zee. ik ben maar een arme, miskende kunstenaar, en myn vriendin is maar een nederige, om niet te zeggen byna angstig geboren parttime lagere-school-lerares; hoe kunnen normàle mensen, zoals wyzelf zodus, zo'n reis feitelyk betàlen?? weten jullie wel hoeveel dat allemaal kost??
    en, als je het geld al hébt, waar je zo hard voor gewérkt hebt - wil je dat er dan weêr doorjagen - op één of twee weken tyds?? alsof het niks is?? "gisteren was ik lekker op reis - maar: vandaag ben ik weêr blut voor altyd??"
    evenwel, ziehier, mensen: luv heeft goed doorgesurft en daarna ook helemaal doorgebeten; begin aûgustus leviteren we twee dagen fulltime in gerona, en daartussenin zeven dagen in calella de palafrugell. dwz câtalonië. dwz costa brava.
    jammer dat de tyd van het échte kaartjes sturen helemaal achter ons ligt. je kan het nog wel doen, maar het is niet meer hetzelfde...

    

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik gokte op Cadaquès…geniet van jullie vakantie!

Vitalski zei

dank !!