zaterdag 4 mei 2024

dreamer


een bepaalde zanger kwam naar my toe, "jy hebt nog 900 euro aan achterstallige facturen aan my uit te betalen." "denk je dat? dat is onmogelyk..." etc. één factuur zou nog zyn van december 2022. later in myn droom ben ik hier in myn papieren naar op zoek, maar denk ik: "dat was toch duidelyk maar een droom? waarom zit ik dat hier dan uit te zoeken?" *** rocco en ik waren in de tuin van X, een van myn voormalige bookingsagenten - ik kon wel alsmaar niet meer op zyn naam komen, wat hy duidelyk beledigend vond. tydens ons gesprek moest ik hem wyzen op een drone, die tegen een straatlantaarn opbotste. "we worden tegenwoordig aldoor bespioneerd, dit is toch wacko..." vervolgens werd die drone een soort iron-man, die voor ons neêrlandde. er zat niemand in het ijzeren pak, dat werd bestuurd van elders. het was een highbrow techneut die op een hogere verdieping in het huis met andere mensen bezig was aan nog andere uitvindingen. "zover staan die al. en nu zyn die grappig en vriendelyk, maar wat gaan we doen zodra die gewelddadig worden."

Geen opmerkingen: