maandag 19 mei 2008

state of being

efkens doorzeveren...

het schooljaar zit er een beetje op voor my...
sinds uitgerekend vandaag...

vorige zomer had ik geen inkomen; vele vitalski-bloggers zullen het zich herinneren,
ik ben toen by hun komen eten...

vanaf oktober tot gisteren, midden mei, dat toch erg uitgebreide parkoers afgelegd met én de balzaal, én "intiem," én "blauwbaard" (de voorbye zaterdag in gerardsbergen was dé laatste keer);

wat is nu het resultaat?
   ... tot januari heb ik my kapotgewerkt - - - - om al myn schulden weêr netjes af te betalen,
  ... en nu, na alles, heb ik juist nét genoeg in huis - - - -  om weêr affiches te laten drukken...
   
dat noemen ze nu eens het leven van een loser...

gelukkig staan me nu dus ondermeer 20 living-optredens te wachten... en misschien dranouter, zeker en vast het rivierenhof... eigenlyk ben ik geen enkel weekend vry, dus hoe kan ik zoals deborah ostrega nu op het moment, naar kreta eigenlyk... ik moet er dringend nog eens tussenuit...

myn uitgever is nu al twee maanden aan het twyfelen wat hy met myn romanmanuscript "de fetisj" moet doen...

3 opmerkingen:

Valerie zei

uitgeven, dat moet hij ermee doen!

Dirk Turpin zei

Ons Val heeft gelijk

Vitalski zei

jullie hebben gelyk!!