woensdag 16 september 2009

ziek

beste vitalski-bloggers, het is er dus van gekomen: jullie lievelingsartiest, ondergetekende, ligt met de griep in bed. en die griep is geen toffe griet onder de dekens, maar wel een zieke ziekte. helemaal niet tof. (wel heb ik gebraad met wortelstoemp gegeten, daar kom je van op krachten...) willen jullie my alstublieft zoveel mogelyk beterschap wensen, hieronder by 'reacties'? ik ben helemaal teut, en jullie steun zou voor my veel betekenen... x talskiman
ps het optreden in de arenberg 17/1, vandaag dus, is afgelast...

12 opmerkingen:

Serge zei

Snelle beterschap & nurse Betty.

Kristomurti zei

Veel beterschap, Vital! Een ziekte is een goede kans om even te bezinnen ...

Michael zei

Swanjeer u!!!

Of beter nog, laat u swanjeren!!

els c. zei

aiai ... niet zo goed ...
véél slapen ... en snel genezen !

Anoniem zei

He Vital nen dikke welgemeende
knuffel van mij en Rogerke he
Oh ja van de Roger ne kus.
liefs he

Rode Ridder zei

beterschap!!

Dean zei

Draai de fake Black album die ik je geleend heb nog maar een keer ;-)

Jim-Bar zei

de fake black album van Prince? die 'gelekte'? da heb ik nog op casset, ergens ...

on topic: get well soon ! da van die stoemp is idd en goe idee ! chance da iemand da vr je gemaakt heeft in zulke barre tijden.

Frantic zei

Veel Vicksen vitamine C vreten Vital!!! Veel beterschap..

Rode Ridder zei

toch best ook thee-citroen met honig drinken en kiwi's eten, vitalski.

Rob C. zei

Nu nog even griep maar weldra dans je weer een horlepiep! Veel beterschap!

Dirk Turpin zei

Met wat vertraging, ook beterschap wensen vanuit Turkije