vrijdag 27 augustus 2010

my life as a sportsman


en behalve dat schryven, tevens gezwommen vandaag, ging erg lekker, rond 16u heb je het bad voor jezelf, dan kan je d'r als een torpedo tegenaan;

nog stééds, al vier maanden lang, géén alcohol of sigaretten of jointjes, geen vlees, zelfs geen brood, geen kaas of geen melk, geen choco, geen boter; alleen maar groenten en fruit en spuitwater - en het Blyft me bevallen - keep going...

en dan rond 20u ook nog eens gaan bowlen, gewoon met z'n tweetjes, luv en ik. je kan het haar navragen: ik gooide Drie Strikes Na Mekaar, ik heb namelyk eindelyk een echte soort techniek gevonden... meer vanuit de pols dan vanuit de rug van myn hand. enfin, zoals thimo me had aangeraden: een draaibeweging, zodat je laterààl op de frontkegel inbeukt - met een echt contra-effect, zodus... jihaa, laat ernst nu maar komen!

Geen opmerkingen: