zondag 27 mei 2012



gelukkig had ik meteen een zeer rykelyk gevulde dag vandaag, met als allereerste en belangrykste reden dat die dag al begon om negen uur s ochtends - mensen die myn ritme kennen weten dat ik normaal niet of amper actief ben voordat de kerkklokken van de st. wilibroduskerk hier om de hoek twee uur smiddags luiden - na bovendien amper drie uurtjes slaap te hebben genoten en een zware nacht in de linde - en dus sowieso al veel langer duurde dan gewoonlyk.
dit ontwaken was uiteraard niet spontaan en gebeurde met een meermaals "snoozen" (of in het nederlands: "snoezen"), zoals dat tegenwoorig heet - het meestal herhaaldelijk, om de vyf minuten, afdrukken van de wekker om je tydelyk verblyf in dromenland nog wat te rekken - meestal gepaard gaande met bovendien de meest absurde en avontuurlykste dromen.
de reden voor dit vroege opstaan was dat ik Mijn had beloofd om hem te helpen by een photoshoot.







nadat we de auto bij zyn pa waren gaan ophalen (waar we onthaald werden met een heerlyk koffietje, wat des te aangenamer was door het gebrek aan echte koffie in eigen stulp), trokken we naar een boerdery in schelle, voor een reportage over een meisje dat haar eigen groenten kweekt binnen het kader van een ecologisch leven.
door de hevige wind werden we gedwongen het licht op te stellen in een plaatselyke serre, wat een mooi beeld opleverde maar bij dit weêr voor een sauna-achtig broeikasteffect zorgde.





















achteraf zochten we, na een korte stop bij het tankstation (ik snap vitalski's verslaving voor tankstationwinkels volledig - ze hebben daar byna altyd alles waar je op dat moment zin in hebt, ookal weet je dikwyls zelf niet wat dat precies is voor je er binnenstapt) verkoeling aan het galgeweel











savond ging ik als vrywilliger tappen in jongerencentrum kavka, aan de oudaan, voor een benefiet om het gestolen materiaal van organisator en technieker filip stickr te recupereren.
door het terrasjesweer was de opkomst een tegenvaller en heb ik eigenlyk het grootste deel van de tyd zelf in de zon gezeten en sigaretjes gerookt (hoewel ik al flink verbrand was van de hele dag buiten te bezig te zyn), en een heerlyke noodlesalade - door zijn kersverse vriendin bereid - gegeten.












lobotomy - de eerste band

Geen opmerkingen: