zondag 27 mei 2012

state of being - 26 mei 2012


waarin cranky zich wentelt in het fenomeen van het tydelyk bezitten van iemand anders' blog...

toen vitalski afkwam met het voorstel om enkele dagen zyn blog over te nemen terwyl hy in het buitenland vertoeft, was ik uiteraard in eerste instantie zeêr vereêrd;
maar kon ik my in godsnaam niet voorstellen wat ik met een blog zou kunnen aanvangen. tot stilletjesaan de ideeën begonnen te komen: ik houd simpelweg hetzelfde format aan, maar vul deze in met mijn eigen dagelykse bezigheden en bekommernissen.
op deze blog zal dus nog iédere dag een nieuwe bunnie (én een haas) verschynen, zullen de dagelykse lezers zich al dan niet geïnteresseerd in myn activiteiten kunnen verdiepen en bovendien elke dag een vers stukje proza of poëzie van the law voorgeschoteld krygen - want uiteraard kon ik deze missie niet trotseren zonder daarby myn trouwe handlangster in te schakelen.

1 opmerking:

Val & co in Wissant zei

en wij komen nieuwsgierig af en toe eens piepen!