maandag 25 augustus 2014

post uit wissant - 24 augustus 2014



doordat luv voorbereidend werk heeft voor het school, vertrekken we één dag vroeger dan gepland weêr huiswaarts, namelyk vandaag, dwz te maandagmiddag. hebben net een pracht van een zomerdag achter de rug, dus eindigen op een climax. zometeen gaat het voor dagen beginnen motregenen, wordt gezegd, al zeggen ze wel zoveel.
    spektakel van het voorbye etmaal werd ons zeker geleverd door mollie, die me smorgens naar nief ritueel m'n leesbril kwam brengen, maar die daarna een integrale verdieping langs de wenteltrap naar beneden tuimelde. was infernaal schrikken maar ze kwam ervan af met een paar schaafplekken op de schouders en de onderrug. gelukkig is deze trap hier beslagen met tapisplein...
    we zullen negen dagen zyn weggeweest en in die tyd heb ik acht simenons kunnen consumeren... straks thuis in schelde-grad heb ik een zevental 'projecten' gaande, waar ik alle zeven veel goesting in heb.
    dit hier, jullie lievelingsblog, zal er dan weêr uitzien als vanouds... bedankt voor jullie geduld...

1 opmerking:

BART VAN LOO? zei

ik vind deze nieuwe format heel ok hoor... lettertype mag gewoon een klein beetje groter en top...