woensdag 13 augustus 2014

state of being - 13 augustus 2014

vannacht ook zelf, by nader inzien, een zekere "simenon" gepleegd; doordat ik, tydens myn verblyf in wissant vanaf volgend weekend, twee woensdagen uithuizig ga wezen, daarstraks voor de Streekkrant niet twee (= gebruikelyk), maar wel mooi zes columns na mekaâr geschreven, en doorgestuurd zonder pauzeren...
    moet eigenlyk meer heten "een büchje doen"; er waren jaren in zyn leven dat boudewyn büch effectief voor meer dan tien, twaalf verschillende kranten en magazines alles by mekaâr een kleine twintigtal columns per week by mekaêr pende. die hadden op den duur geen begin, midden of einde meer, en dat ging aldoor over haïtiaanse koninginnen en landkaarten van de galapagos-eilanden...
    maar ik voel het dus aan myn zitvlak: dat ik dit huidige seizoen in een optimale schryf-stemming verkeer... als ik meer tyd had, schreef ik een roman, maar goed, dat gaat nu eventjes niet;  vanwege de kinderen, die ik wel met grààgte voorrang verleen...

Geen opmerkingen: