donderdag 27 november 2014

state of being - 27 novermber 2014





ik moet zeer dringend aan myn huiswerk beginnen, voor die lezing over "literatuur in de eerste wereld-oorlog" voor cc merksem te zaterdag; toch blyf ik lyn-trekken, blyf ik zowat àlles doen behalve juist dàt.
    wat dan wèl?
    de as-lade van de schoorsteen ledigen - een werk waar je een goed uur meê bezig bent... nieve vallen spannen voor onze muizenplaag, rondsurfen op e-bay ("ik moet niks meer hebben!!"), myn elpees allemaal ordenen, een anderhalf uur lang naar irene vervliet bellen;- maar: toch komt het goed, alles komt altyd goed...
    ben voorts aan het luisteren naar anthony newley... ook dit een vorm van masochisme...
    sumbiet, om 23u, komt frank zorro langs, met zyn ontwerpen voor het druk-klare "de val van de weêrwolf", jullie weten wel, myn stripverhaal met gianmaria. zou normaal nu naar die drukker gaan, maar het aanstaande voorjaar ziet er financieel ineens iétsje minder zeker uit dan aanvankelyk gedacht; dus houd ik m'n paarden toch even nog binnen...
    in de grond heb ik vandaag eigenlyk de hele dag liggen slapen, nu ik het naga. eerst tot halftwaalf smiddags, dan opnief in slaap  gevallen rond twee uur, in de zetel, ineens voort-ronken tot drie uur, en met de kinderen op schoot rond halfzeven wéér in slaap gevallen... great...




1 opmerking:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.