vrijdag 28 oktober 2016

state of being, 28 oktober 2016




ik had geen kater, want ik drink al drie jaar lang geen enkele druppel alcohol meer, maar toch werd ik wakker met een soort van parodie op een kater, wellicht doordat ik zo laat was gaan slapen daags tevoren. plus: charles was dronken geweest, en van omgang met dronkelappen kryg je dat gevoelen van dronkenschap ook gratis over.
    luv wist me te melden: onze wagen, een renault megane, is stuk; iets met een riem- niét de distributie-riem, maar wel een andere riem. de garagist zei:"als 'ie daarmeê van oostende is gekomen, dan mag 'ie bly zyn dat die riem niet gescheurd is onderweg; want misschién was hy nu dan dood geweest, maar wél zeker was dan die wagen inmdiddels perte total."
    algoed dat luv dit soort rotzooi goed aanpakt; bellen met garagisten, zelfs die wagen naar de garage brengen etc.
    de laatste aflevering gezien van "gomorra". nu weêr eventjes serie-loos - welk een bevryding, altyd...
    in cc merksem gespeeld met gert jochems. goeie catering alweêr ook. ryst met een soort mosterdsaus.


Geen opmerkingen: