zondag 30 juni 2024

dreamer


sorry voor de warrige manier van noteren... niet naar de chronologie van myn droom, maar hoe de mémoires daaraan in my opdoken...

smorgens zo'n typische droom waarin je aldoor moet plassen zonder dat je de kans daartoe krygt - uiteraard omdat je ook écht naar het wc moet. ook fred ontsmet moest dringend. we beklommen samen een steile touwladder die leidde naar een wc maar daarna moest je nog meer halsbrekende toeren uithalen - we zeiden allebei: laat al maar. ik zeg, ik ga hier plassen in een drinkbeker, en die spoel ik daarna dan wel uit. ik had wel meteen zo'n beker gevonden maar er liepen overal mensen rond. achter een gordyn zocht ik privacy - maar ook daar liepen er by nader inzien een hoop mensen. ook luc alloo, die met my kwam babbelen. ik was in myn geboortedorp, vosselaar. ik riep uit: "vosselaar rules!" en al die jongeren scandeerden my na. de bus arriveerde ondertussen. ik moest op verschillende plaatsen tegelyk zyn; hierzo, maar ook in westende, camping cosmos. daar was ik éérder in deze droom, samen met ernst löw. doch verder eerder eenzaam. op weg naar het strand een zeer modderige rivier doorwadend die tot aan myn schouders reikte (komt door die tarzan-films.) vroéger had ik hier een eigen caravan, maar nu, zo besefte ik, niet meer; dus als ik meteen wegging hier, waar dan myn spullen opbergen?

Geen opmerkingen: