zondag 29 september 2024

state of being, 20 september 2024


wakker geworden met bepaalde logistieke zorgen, om dewelken-ik myn lezers niet zal vervelen. naar beneden gegaan; mollie was blykbaar alleen thuis. om haar alleen te làten, ikzelf (met een koffi) meteen maar weêr naar boven terug.
    mailen, messengeren. the usual stuff.
    zelensky is op bezoek geweest by trump. jammer in zyn geheel. heroïsch van zelensky. maar tegelyk meer kaf in de debiele trumpmolen. die, met zelensky vlak naast hem, tegen de camera zegt: "ik ben ook heel goed bevriend met putin." dat zyn allemaal hallucinaties, het goeie is wel dat je wéét dat zoiets niet eeuwig kan doorgaan. het kwade kan zéér lang duren - maar niet eeuwig; inherent aan het kwaad is dat het toch wél ten onder gaat. dat geloof ik.
    eerst met rocco voetballen in de living, later met rocco naar het skatepark.
    savonds met gitte pouckie naar "pech en geluk" gaan zien, in het seeftheater, waar myn bende acteurs weêr haar schitterende, ontroerende best heeft staan doen, voor een sublieme voorstelling.
    regisseren is een zalig iets, ik hoop dat er zich gauw weêr iets dergelyks opnieuw aandient...
    gitte pouckie gaan afzetten by haar thuis.
    nu is het één uur snachts, en tref ik nog enkele voorbereidingen voor het "salon op zondag".
    alles komt goed...

Geen opmerkingen: