donderdag 13 november 2008

ad valvas 1


pat donnez en zyn assistent hebben zich een kriek met my gelachen. pat zegt dat ik een van de merkwaardigste mensen ben die hy ooit is tegengekomen. zelf vind ik hem en zyn assistent (rolly smeets) een soort goethe en eckerman. het zyn zy die niet goed snik zyn...

morgenvroeg naar de begrafenis van de moeder van myn gedreven vriendin, de actrice noémi schlosser. die ma heb ik maar één keer gezien, maar zoals vitalski-bloggers weten; ik ga altyd naar begrafenissen, ook byvoorbeeld van kennissen van vrienden die ik al lang niet meer heb gezien. ik weet niet waarom, het lykt me steeds gewoon zo'n evidentie om er op te dagen (al is voor my de hele dag om zeep als ik in de voormiddag moet opstaan...)

2 opmerkingen:

Rode Ridder zei

dat ziet er een lekkere fetisj uit! vast van dezelfde maker die op de boekenhappening in de vooruit deze lente een heel aantal boeken in chocolade had gemaakt?

Anoniem zei

pat donnez is geweldig,prachtig boek geschreven over de overleden Angele Manteau.