woensdag 26 november 2008

state of being


gisteren, dinsdag, overdag bankzaken geregeld en postzegels gaan halen; in de vroege avond zoete inval van kruimelblowers als marsraker, maria nelson en manu bruynscheraede, die allemaal myn adres weten...

eens die weg waren met luv naar de tegenvallende serie 'millenium' gekeken, en zodoende pas rond tien uur savonds kunnen beginnen werken (aan "de geur van nat haar, deel vyf"); maar dan wel ineens lekker doorgeschreven tot vyf uur smorgens...

nu is het 14u en lig ik op bed de krant te lezen en te bloggen met een coffee... subiet komt veerle malscaert repeteren... toch is het pure vakantie these days, doordat ik geen optredens heb.

1 opmerking:

Kristomurti zei

Het was heel leuk bij je. Sorry dat ik de spaghetti niet opkreeg. Leuk om te zien hoe je nieuwe roman vorm krijgt. Je schrijft steeds beter. Denk aan de tips die ik je gaf. Veel succes, vriend. Ik ben met mijn interview-reeks bezig, dus aan het mailen en tikken.

tot binnenkort!

PS Stuur me de mp3's eens voor je toekomstige site.