woensdag 12 november 2008

ad valvas


gisteren (dinsdag) was ik overdag op de boekenbeurs dus

en savonds by filip osier om muziek op te nemen (vreemd genoeg daar geen photo's gemaakt);

morgen (woensdag) naar de vrt voor nieve opnames voor bromberen,
en savonds freddie binnenlaten die een gat in m'n vloer gaat slaan voor nieve waterleiding.

ik lees afwisselend de biografie van adam ant & "al te menselyk" van nietzsche...

één nacht ben ik druk aant schryven geweest aan "de terugkeer van patrick dieltjens", voor ooit

er is veel huishoudelyke trouble (geizer stuk, chauvage rammelt, waterleidingmeter kan niet worden geplaatst) en door altyd wakker te zyn is m'n huid aan het verschilferen

het liefst zou ik vyf dagen niks doen, hier in dees bed liggen en niemandt zien...

4 opmerkingen:

Anoniem zei

goed dat ge dat ooit ng eens wilt hernemen dat stuk van patrick dieltjens,ik moet zeggen 10 jargeleden waar ge ne veel betere performer als nu.Oblomowen is soms een zegen vo geest en lichaam.

allee succes,ik begin ook weeral aan een goed gevulde dag.

Vitalski zei

welke zyn dan de recentste dingen dieje van me gezien hebt?
ik hoor wel vaker zeggen 'vroeger was je beter', maar by nader inzoomen blykt dan dat de mensch die dit zegt, gewoon al 5 jaar niks meer van me gezien heeft (tenzy dan bvb een presentatie of een tv-verschyning of effectief eens een keer dat ik niet in vorm was)
ik vind zelf dat ik er als performer op blyf en blyf vooruitgaan
het is ook een kwestie van smaak
en wat is 'oblomowen'? in uw zetel liggen en 'zachaar' roepen?

Dirk Turpin zei

10 jaar geleden kan ik helaas niet over meespreken, maar de performer van vandaag is zeker een betere performer dan die van enkele jaren geleden (waarmee ik niet wil zeggen dat een paar jaar geleden niet goed zou zijn geweest). Intiem, Leterme, Blauwaard, Balzaal, etc... allemaal sterke stukken met een uitstekende Vital.

Vitalski zei

ik heb ups en downs. maar de voorbye premiere drie weken terug reken ik tot een van mn hoogtepunt, wegens een hervonden ademhaling die niemand my nadoet