zondag 30 mei 2010

state of dreaming



luv is dan aan het facebooken meestal
en dan ga ik terug, zoals vandaag ook, terug naar boven

want ik ben ondertussen wel de konig van de powernap geworden
dwz ik heb de kracht ontdekt die ge kunt genereren 
door gedurende een kwartierke ergens op een achterbank te gaan liggen
ik heb dan ook altijd een deken in m'nen auto speciaal daarvoor



en dan droom ik bvb
van de nacht heb ik gedroomd dat ik in een stad was
maar ik wist niet goed is dit nu londen of is dit nu parijs
dat was eigenlijk een stad die daar een perfecte mengeling van was
en dat komt waarschijnlijk omdat ik drie weken geleden

das pop
dat is eigenlijk een gast tegenover wie ik mij enigszins minderwaardig voel
omdat we hebben mekander leren kennen toen ik zeventie was
ik was eigenlijk al een soort punkgod
maar geleidelijk aan ben ik gevallen van mijnen toren

maar ook omdat die naar canada reist, naar tibet,
opgeklommen tot een waar meesterwerk van een mens
en die is heel vaak in parijs
en ook dikwijls in londen

nee in welke stad zou je eigenlijk willen leven als je moest kiezen

dat 'ie dan toch in parijs zou
en dat verbaast me wel een beetje omdat bent van looy iets heel angelsaksisch heeft
maar wellicht onder de invloed van ié dialoog
die ik een tijd geleden met hem had in de buurt van het harmoniepark
had ik vanmorgen dus die droom op bzpek van dat ik door een stad wandelde
prachtige stad
met een prachtig grijsblauw

kwam je in van de 

dat is iets dat heel vaak terugkomt dat ik droom van gebouwen

maar je moet altijd heel erg oppassen als je over dromen vertelt
omda je dan vlug al in een labyrint terechtkomt da voor uw eigen wel heel boeiend is
maar voor     oeverloos

Geen opmerkingen: