zondag 28 juni 2015

weekendbunnie

de madame van de chacossen-winkel van de aalmoezeniersstraat

2 opmerkingen:

Vitalski zei


Alain Huber
18 uur · Bewerkt ·
LAATSTE KANS DEZE ZATERDAG 27/7 EN ZONDAG 28/7 OM 14u en OM 16u OP VITALSKI'S RONDLEIDING IN HARTJE ANTWERPEN! AANVANG OP HET MECHELSEPLEIN (aan de Kerk van St Joris, beroemd ... omdat wijlen mijn ouders er nog getrouwd zijn en ik daar 12 jaar later ongeveer ben uit voortgesproten 😊).
"te zaterdag en te zondag om twee uur en om vier..."
Dit is het hilarische antwoord van mijn goede vriend en lichtend voorbeeld op de vraag op Fb van een dame van wanneer Vitalski zijn inmiddels beruchte gidstour door een bekend stukje Antwerpen doet op n onnavolgbare historisch-komische manier. Vrienden, ik heb t meegemaakt en als k tijd had ... GING IK TERUG 😜! Mis dit niet! Een aanrader! 😉😂

Vind ik leuk · Reactie ·
Delen
Nana Ramael, Els Crauwels, Geert Vanbever en 18 anderen vinden dit leuk.

Els Crauwels Je hebt gelijk! Het was hilarisch! smile-emoticon
Vind ik leuk · Beantwoorden · 1 · 18 uur

Alain Huber Elke Antwerpenaar en ook ver daarbuiten zou dit moeten horen en zien Elske! T is een privilege. Sharen please. Hij verdient het. X
Vind ik leuk · Beantwoorden · 1 · 18 uur

Els Crauwels Ik heb mijn foto's van woensdag al gedeeld!
Vind ik leuk · Beantwoorden · 1 · 18 uur

Diane Broeckhoven Kan het volledig onderschrijven: niet te missen. Grijp uw laatste kans...
Vind ik leuk · Beantwoorden · 2 · 18 uur

Monique Bol Absoluut leuk!
Vind ik leuk · Beantwoorden · 2 · 17 uur

els c. zei

krijg je intussen al geen gratis sacoche met al uwe reklaam?? :-)