donderdag 24 september 2015

state of being, 24 september 2015



min of meer onverwacht, lezers, werd door de helft van de bezetting voor de repetitie aan "pech en geluk" vanavond afgebeld; zodat we de gehele repetitie dan maar begroeven; vooral jammer, met die naderende première (ik neem altyd alles zeer ernstig), doch de nood is ook weêr een deugd, een toffe rustpauze,- eventjes chillen... "wolverine - enemy of the state" subiet in één ruk uitlezen... (stom dat ik nog altyd tot by jan mast moet zien te geraken om m'n netflix terug op orde te krygen...)
    morgen, voor de àllereerste keer ooit, de baan op met die àndere voorstelling, "ik ben bly als het regent". zelden kwam ik zo maagdelyk met iets naar buiten, wat wel het voordeel is van tezamenwerken met een ander acteur; solo zou ik zo'n sprong niet meteen aandurven, dan heb ik meer zekerheid nodig...
    plaats van bestemming is aarschot; naar afgesproken, zou kik chaufferen; nu hoor ik  van luv evenwel dat onze renault in de garage staat voor een update, en dat we net zolang over een vervangwagen beschikken - geloven jullie het, kinderen, wanneer ik jullie het mededeel dat ik daarmeê niet eens durf te ryden? nog altyd droom ik één maal maandelyks dat ik achter het stuur zit en vooruitryd, maar dat ik, een lap karton niet van de voorruit weg krygende, geheel niéts kan zien - doch ook niet kan stoppen, doordat er een cd-doosje onder m'n voetrem zit geklemd. dan is het links en rechts sturen op goed geluk, en bidden tot god dat je zal wakkerworden voordat er doden vallen!
    ik ga, voorts, myn snor cultiveren... en myn haar nog ietsie langer laten groeien, wel niet zonder dit zéér frequent te wassen met gezonde dennen-shampoo. pas gewassen en dan met die zeer vette gel van rocco james conan erop, ziet dit er best koel uit,- zeker nu in myn aangezicht m'n schilfers schynen te zyn verdampt...
    wat aangaat, tenslotte, myn garderobe, zou kik eigenlyk billy idol moeten imiteren...
    

1 opmerking:

saskia zei

ik dacht juist bij het scrollen hierboven zeker bij drie foto's korter is beter!