zaterdag 26 mei 2018

uit het schriftje



-zoek op:"de zussen polgac".

-zelfs victor lazlo is ooit nog begonnen in de zwarte komedie in de leguit...

-de azoren zyn een heel goeie vacantie-bestemming...

-vreemd om daaraan terug te denken: in het tydperk van voor de gsm, was het gebruikelyk dat mensen onaangekondigd by mekâar gingen aanbellen. en het was dan gebruikelyk, om die gasten zomaar by je binnen te laten. vreemd is vooral, te bedenken dat ik dat ook zélf deed; ik ging ook zélf zomaar staan aanbellen... dat is nu echt ondenkbaar...

-een troost by het idee dat je geen tyd hebt om iets substantieels te schryven: het gegeven dat je wél nog genoeg tyd hebt om substantiële dingen te lezen...


1 opmerking:

crowdserver1 zei

Uit het schriftje van de almachtige duivel uit het jaar min oneindig: Aangezien ik iedereen naar het eeuwige vuur ga sturen ben ik niet alleen diegene wiens volledige naam een realiteitsgehalte heeft, ik ben ook degene die men daarom het minst ernstig kan nemen of degene die het meest grappig is. Dit terwijl de mensen niet kunnen lachen met mijn hoogste vorm van humor. Dat heeft zo zijn rede.