donderdag 24 februari 2022

BLOG OP DONDERDAG


ik lig aldoor te slapen, te slapen... op een ongezonde manier; een echte slaap-ziekte is het... dat ik toch, in weêrwil daarvan, een en ander gedaan kryg, tart werkelyk de zwaartekracht... de poe-lezing, deel twee... het dagboek van 2011... de tuin ook drastisch opgeruimd; de achterburen houden er immers de gewoonte op na, hun leêge drankblikjes op hun eigen platte dak te gooien, maar na verloop van storm- en windweêr, belandt die rommel uiteraard in onze eigenste, belaagde grasperkjes... al zéker nu met die voorbye storm, een kleine ravage...
    wel vreemd; arbeidend aan dat dagboek van 2011, sleutelde ik een beetje aan de notitie betreffende een toevallige simultane dood; de drummer van kiss en freddie mercury zyn op een en dezelfde dag gestorven. precies één halfuur later echter, stuitte ik vandaag toevallig, op youtube, op het filmpje getiteld "how warner bros produced batman-mania"; de comments zelfs bekykende, kwam ik daar te lezen: "hoe erg dat, op dezelfde dag toen de drummer van kiss doodging, én freddie mercury, ook anton furst het leven liet, de product-designer van deze batman-film." - - ik dacht dat myn klomp brak... 


anton furst, bezig de batmobile te ontwerpen.



Geen opmerkingen: