woensdag 29 maart 2023

state of being, 30 maart 2023


optreden in kâsterlee, "de kempenkrak", op de valreep moeten aflassen, omdat myn compeer steven van gool zich ineens doodziek wist. dat is jammer om een heleboel redenen, vooral natuurlyk voor de organisatie en de 150 mensen die hadden gereserveerd. maar hy was echt héél ziek, dat ging dus gewoon niet anders.
    zelf van de nood een deugd gemaakt; woensdag ik my immers wel steeds als tamelyk groggie erkennend, na de dinsdagclub én woensdagochtend engelse les geven op een echte middelbare school. al zeven maanden lang ben ik dat aan het volhouden, god en alle duivels gehoorzaam ad nestor...
    veel yzers op het vuur, maar door dat onverwachte ziekenverlof dan toch gewoon nog eens de vaat kunnen doen...
    in de woonkamer gevoetbald met rocco james conan.
    onlangs was rocco niet thuis en zag ik die voetbal op de mat liggen en had ik zélf heel veel zin in een robbertje. ik voetbal dus niet met hem om hem een plezier te doen, ook voor myzelf is het nu al een erg lange tyd een strikt dagelykse sport. afhankelyk van hoezeer ik gemotiveerd ben, kan er ook voldoende zweet by vloeien.
    

Geen opmerkingen: