vrijdag 13 februari 2015

state of being, 13 februari 2015


wie begrypt nog wat my bezielt? ik eet nul groenten en fruit meer (ja, wél soms nog bananen; en dan meestal gelyk een integrale tros...), maar: wel aldoor mellow-cakes en leo-wafels, en chips van één bepaalde soort, met name namelyk buggles. aan die buggles is het hele gezin verketend. gisteren in de nachtwinkel: er waren geen grote zakken meer - dus: ik was  doende, enkele kleine zakken buggles te verzamelen; waarop die perzische winkelman  met zyn zwarte tulband vanachter de kassa naar me uitriep:"wait, i get you big buggles!" omdat hy ervan weet, hy weet dat luv en rocco en mollie en kik er iédere dag voor langskomen. binnenkort zal hy zyn prys opdryven...
    en dit, na al byna twee jaar lang geen enkele druppel alcohol meer, al een decennium geen nicotine niet meer. al byna twee jaar zelfs geen koffie niet meer. om nu zodoende dood te gaan aan bounties... aan die kokossmaak binnenin zo'n bountie... dit is echt te erg, myn tanden vallen uit, myn neus valt eraf.
    naar het eerste halfuur van "american sniper" gekeken. had eerst alle contra's over die film gelezen, maar clint eastwood is toch al-tyd steen-goed, dat is een van de extreem weinige dingen die ik van film afweet. dat clint eastwood altyd raak is. de laatste der laatsten. dat die nog leeft is al straf op zich. dat die nog films maakt is iets wat eigenlyk niet kan. en toch is het.
    morgen laatste aflevering van "sherlock" opnemen, ik zie inmiddels in dat ik het, in de eerste afleveringen zeker, een beetje heb "overdone", teveel op inhoud gefixeerd en te weinig op vorm, dwz op het idee dat je daar maar wat zit te babbelen... vorm is ook belangryk, zéker in ankerman-stoel. dus hoop ik dat myn bazen het my vergeven... in ieder geval ga ik die laatste opname, morgen, met johan braeckman, opzettelyk met meer nonchalance tegemoet, en minder als een middelbaar scholier op weg naar zyn eindexamen latynse verbuigingen...
    ik moet tegenwoordig (iets anders) ook weêr, kennelyk, om het kwartier gaan plassen, okay ik drink veel (rina cloossen heeft my zopas weêr drie dozen zoethout-thee verstuurd) maar dit is erover, zelfs als ik bezig ben met gedaan hebben met plassen moet ik my alweêr opmaken om opnief te gaan plassen, op den duur schiet er van de rest van myn leven niks meer over. zal wel het werk zyn van soldaat prostaat. niet kunnen slikken en teveel moeten zeiken.
    heb naast het wc wel een goeie bukowski liggen, alleen vergeet kik dikwyls myn leesbril meê te voeren - en zo gehandicapt ben ik dus al: dat ik er, zonder bril, geen drie zinnen in weggeraak...
    dju, het is halfdrie snachts...
    logerende in de machine-kamer, beneden, - remember: boven is bogdan nog altyd actief - dit zyn de "bogdan-dagen". de bedoeling was alleen maar dat 'ie een grote, lastig verschroefde ingebouwde kast zou afbreken, doch àchter deze kast bleken er zich gehele, geheel losgekomen platen giproc-met-isolatiewol te moeten manifesteren - shall i wegdoen of opnief bevestigen? - okay, bevestig ze dan maar opnief. dwz daarna dan ook bezetten. én in de badkamer dan ook maar het plafond doen. nu je dan toch met knauf bezig bent...
    x

1 opmerking:

Carmen zei

blaastraining:
http://www.medicinfo.nl/%7Bda91e9ab-7f15-4bc2-bcb7-7ba69cba8b62%7D