maandag 30 maart 2020

dreamer

ik droomde warempel dat ik myn legerdienst moest gaan doen. in saarbruck nog wel. een dag voor de in dienst treding ging ik er al eens een kykje nemen. een kolossaal groot magazyn middenin een volstrekt verlaten vlakte. er was nog helemaal niemand. binnenin een soort rechtopstaande matras van vyftig meters hoog (ik besef nu dat ik dit heb gedroomd, doordat de kinderen in huis onze matrassen naar de traphall hebben versleept...) ik was helemaal bovenop die zeer hoge matras, tot aan het dak, en toen kantelden die matras doormidden, naar de grond toe; gelukkig ging dit zo geleidelyk aan, dat ik er zonder kleêrscheuren meê tot op de grond belandde.***ook raar, gisteren droomde ik dat ik met stef kamil carlens aan het babbelen was, vannacht was ik in gesprek met mauro pawlowski. er speelde het lied "de vliegende panter", myn eigen lievelingslied van circus bulderdrang, en we kwamen tezamen op het idee om backingvocals in te zetten. later deed ik over vanalles myn beklag by mauro, maar hy antwoordde: dat valt allemaal toch juist heel goed meê? en toen dacht ik: ja, hy heeft eigenlyk gelyk...***mollie ontwaakt op een zeer lieflyke wyze en eet haar fruit...***ik ben doende, allerlei prachtige poppetjes op te stellen in myn boekenkast, er zitten ook veel kerstmannetjes tussen, en nog enorm veel andere kleine, diverse spulletjes; het plezier hiervan is onnoemelyk..

Geen opmerkingen: