zaterdag 31 oktober 2020

state of being, 1 november 2020


overdag quasi de hele dag zitten te werken op de correcties voor de "mémoires van een chefkok", dat in januari moet uitkomen, maar ook druk gecorrespondeerd met myn broêr serge, die bezig is met de cover voor het kerstverhaal, dat uiteraard voor december is. tussendoor ben ik ook bezig geweest met de trappen aan ons huis, om daar met veel moeite de tapisplein van los te wrikken...
    het is koud in huis en ik weet my slaperig, maar dat is allemaal niet erg; het is "vacantie", of meer nog: de àànvang van de vacantie; bestaat er iets mooiers? voorts zyn er, in de loop van de voorbye paar dagen, een vyftal aanstaande optredens geschrapt, wat financieel geen lachertje is, maar ook dit is niet erg, zelfs ben ik er juist bly om; om de rust die daarmeê vrykomt...
    uiteraard ben ik met myn kont in de puree gevallen met die opdracht voor cultureel centrum rix, deurne, dwz met die podcast. ze brengen my alledrie maandelyks exact evenveel op: myn taak als leraar, myn job als radiomaker en myn intense geleur met myn maandelykse boekjes; de combinatie van die drie tezamen, maakt dat ik het lachend uitzing...

Geen opmerkingen: