woensdag 27 april 2022

BLOG OP DONDERDAG



elf uur savonds... luv is nog altyd niet thuis... dwz niet met mollie, die, omdat ze zo mooi is, haar nieuwe première speelde vanavond. in puurs, de musical "daens", de herneming.
    rocco james conan ligt intussen in de kamer vlak boven my, zeer diep in slaap. die heb ik namelyk op een uitzonderlyk snelle vier minuten tyds, naar dromenland weten over te hypnotiseren.
    het is een woensdag.
    in de namiddag had ik jo komkommer op bezoek (zie: photo hieronder); hy me willende geïnterviewd hebben over deze blog hier in kwestie; hy heeft een website die permanent bezig is, alle blogs van de natie in kaart te brengen...
    op de achtergrond speelt het nostalgische "the carnival is over".
    morgen en overmorgen giggen; de ene keer "beuling met appelmoes", de andere keer "gewoon blyven ademen".
    op de trap, in de wagen, in myn ochtendbed , wandelend door het park; ik ben àldoor bezig met het gloednieuwe stuntgedicht, dat gebazel wordt op den duur een tweede natuur, een automatique - en dat is er ook het heerlyke van. myn huisgenoten horen het niet meer, het is gewoon één onophoudelyke buzz die in huis hangt...
    hopelyk heeft luv geen vreselyk accident gedaan, ik zou geen halve dag zonder haar op deze wereld willen rondlopen... maar die blyven zolang weg??





Geen opmerkingen: