woensdag 30 november 2022

het verhaal van de laptop 10/12

aankomst in de wolstraat.

een van de schaarse voordelen van deze nachtmerrie: dat ik dit nu zélf eens kan ervaren. het is 19:10u. het is een dinsdag. een dinsdag. je gaat die trappen af, je wandelt binnen - warm licht en geluid, dansende mensen, axl peleman live, de tuesday twins in hun pruiken, de bar overbevolkt, iedereen is op en neêr aan het springen. hoe kan dit, wat IS dit?

axl noteerde vandaag dit volgende, dwz woensdag. hy is geen "buddie" van me met wie ik ooit in de klas heb gezeten, feitelyk is die werkelyk objectief:

Het klinkt allemaal best rete-pretentieus (en dat is het waarschijnlijk ook), maar net als je denkt dat je in je leven alles hebt gezien en gedaan, ben je op de eerste rij getuige van iets dat je letterlijk van je sokken blaast. De Dinsdag Club van Don Vitalski is één van de puurste, meest hilarische, van de potgerukte, en geniaalste avonden die ik in lange tijd heb mogen meemaken. IK BEN iNSTANT MEGA-FAN!!! Elke dinsdag in de kelder van de Groene Waterman in ‘t Stad. Nu al legendarisch!! Wat een avond!!


Geen opmerkingen: