woensdag 30 november 2022

het verhaal van de laptop, 12/12

de volgende morgen. snachts had ik nog een mail gestuurd naar het integrale leraren- en kaderpersoneelsledencorps: "jullie toevallig een apple macbook zien voorbyzweven?"

geen antwoord, het is dan ook nog vroeg (tussen dinsdag en woensdag slaap ik steeds maar drie uurs.)

even langs in het secretariaat. 08:30u. "neen, wy hebben niks gezien."

toch maar eventjes langs in de studiezaal. maar ja, ik ben daar gisteren al wezen kyken. ik wéét dat myn laptop daar niet ligt.

er tekenen drie leerlingen en één opzichter present. aan die leerlingen heb ik vorig jaar nog les gegeven.

in het midden van het lokaal, de draad netjes ingeplugd: zie ik myn laptop daar liggen.

1 opmerking:

LiesRE zei

Waar de dinsdag nog horror was, is woensdag ineens hemels!
Laptop terug, dinsdagclub fantastisch opgevangen door Ernst en Axl!