zondag 31 maart 2024

state of being, 31 maart 2024


1. ik ben klaar voor dat optreden met gregory frateur aanstaande vrydag. dat zyn improvisaties, doch niet onvoorbereid; ik teken wel het gehele parkoers netjes uit, alleen maar de precieze frazeringen zyn, gelukkig, ad lib. maar ik ben bly want ik heb duidelyk weêr iets goeds in handen...

2. de gehele dag lang dus in deze zetel gehangen, zoals altyd; het is oftewel als duracell-konyn op en neêr springen tot ik ter plekke 72 kilo ben afgevallen, oftewel etmalen aan één stuk door onder dit deken met deze klamme laptop voor myn neus...

3. alleen even langs geweest by myn pa en myn ma. myn broêr serge was daar, zeggende dat hy de laatste tyd niet goed slaapt, alsook myn oomzegger enak, vertellende dat hy dagelyks gaat skaten en my een filmpje tonend waarin hy wel degelyk erg spectaculair over een zitbank heenspringt - met zyn skateboard snel onder zyn voeten...

4. kortom, een zoveelste eenvoudige dag - uit nochtans het leven van dé grootste superster die vlaanderen ooit ryk was.

Geen opmerkingen: