zaterdag 29 februari 2020

wat deed je te vrydag

"beuling met appelmoes"-optreden in een woonkamer in hove.
het ging verrekte goed, echt een rotvaart en steengoeie vibe.
verschillende mensen kwamen me nadien zeggen "ik heb in jàren niet meer zo hard gelachen," en ook zei iemand "myn kaakspieren begonnen op den duur pyn te doen van het lachen."
dit maakt een conferencier natuurlyk byzonder gelukkig.
de humorist heeft een meer objectief criterium ter beschikking dan pakweg de abstracte beeldhouwer.

5 opmerkingen:

Nathalie zei

Het was een fantastische avond. Vanaf nu ga ik lachend beuling met appelmoes maken!

Vitalski zei

dank !!!

Unknown zei

Terwijl ik dit lees kan ik alleen maar lachen. En als ik terugdenk aan vrijdag, wordt ik geeee-lukkig
Merciekes!!

Vitalski zei

dank je!

Unknown zei

Word ik, zonder "t" natuurlijk. Of kan ik dit toeschrijven aan dichterlijke vrijheid?