maandag 19 december 2022

reklaâm

net zolang als het onmogelyk is
om op te treden, 
moet ik iédere maand
honderd boekjes zien te verkopen.

boekjes maken, is performen.

een boek is een toneelticket
in tyden van corona...

daarom is er nu, zo rap al,
een nief boek -


gelukkig: het gaat wel om STEENGOEDE LECTUUR.

"DE MOORD OP SERVAIS VERHERSTRAETEN"

byna waargebeurd moordverhaal

"Die middag ontwaakte Jonathan Druyts met de grimmige zekerheid: ik moet, vandaag nog, een bekende vlaming om het leven brengen!..."

108 bladzyden lang
extreme suspense 

de rest van schryvend vlaanderen 
kan het nu wel schudden! 


tarieven:

20 euro: inclusief verzending, all in; gesigneerd in uw brievenbus.

15 euro, inclusief verzending: aparte korting voor fans die "het geheim van de yggdrasil" ook hebben.

12 euro: enkel voor mensen op fietsafstand van my thuis, antwerpen.

mail vlug:
vitalski3@gmail.com


verschenen op slechts 100 exemplaren; zal nooit worden herdrukt.

deze keer écht gesigneerd, gedateerd én geparfumeerd!



p l e a s e




creëer je eigen
corona-bibliotheek...

5 opmerkingen:

Johan Deneucker zei

Ik had het boekje bijna besteld, maar die ê is voor mij een dooddoener. Sorry!

x

Vitalski zei

myn "y"-s zijn in dit boek wel allemaal "ij"-en geworden;

er zijn, anders dan in de teksten op deze blog, zeer leesbare hoofdletters ingevoegd;

maar: de ê, in uitdrukkingen zoals "ga je meê" - neen; daar zal ik wel nooit van myn leven, ooit nog, van willen afstappen... die ervaar ik zelf juist een yzersterk handelsmerk, en een streling voor het oog...


dirk zei

Noteer alvast mijn bestelling, deze keer wel gesigneerd graag (haha), zal straks overschrijving doen

Vitalski zei

Welke Dirk zegt dit ?

dirk zei

dirk turpin