donderdag 29 december 2022

state of being, 29 december 2022

zeer byzondere dagen. ik ook zelf niet helemaal kunnende begrypen, hoé dit nu precies aan het gebeuren kan zyn. daarjuist was plotseling big dave in de club; ineens was die keihard by ons aan het optreden, de vonken in het rond... de hele tent helemaal vloeibaar en alles en iedereen schuddelde weg en weêr, echt...
    daarjuist myn kop gestoken onder de kraan van de lavabo in de machine-kamer. is toch beter, lezers, dan in dat ligbad boven in huis. van die verf in myn haar, gaat zo'n integraal ligbad mede verkleuren; dus moet je dan éérst je haar wassen - maar daarna ook nog eens die badkuip zelf...
    gisteren was ik echter gaan slapen met die verf nog in myn haar, en dat is ook niet goed; nefast voor myn huid, die zich dan van lucht verstoken weet...
    goed op myn leeftempo letten...
    my goed concentreren; wat waar wanneer.
    altyd rustig blyven ook.
    daarstraks werd ik met cis van kets om 17u naar het immobiliënkantoor geroepen. het zag ernaar uit, o bliksemslag, dat de dinsdagclub on-mid-del-lyk dicht moest. onmiddellyk, binnen het halfuur, de blok erop voorgoed totale stress. toch raakte het my niet in myn kern, helemààl niet zelf. al zeg ik het zelfs, ik was kéigoed in de onderhandeling. ik denk dat ik nog nooit in myn leven zo strak-zakelyk ben geweest als daarnet by die gasten...
    jowan petit was ook goed.. die deed een act bestaande uit losse notities, dewelke zéér hard deden denken aan, inderdaad, myn eigen blog-rubriek genaamd "uit het schriftje".
    myn en zyn notities tezamen gaan binnenkort één geïmproviseerde voorstelling vormen; okay dan maar: ziehier reeds het affiche, hieronder...
    good night xx



Geen opmerkingen: