zondag 27 september 2020

dreamer



ik was op weg naar school, achteraf gezien niet duidelyk of ik als lerling ging of als leerkracht. vlakby die school was er een boekhandel, daar kocht ik een heleboel boeken maar de verkoper aan de kassa was erg babbelziek en deed er zeer lang over om die transactie te voltrekken, ik zou zeker te laat komen op de les. toen ik daar toch binnenkwam, in een grote zaal, was er iemand een powerpoint aan het bespreken. iemand deed teken dat ik m'n mondmasker was vergeten op te zetten.
    na de les een lang gesprek met een leraar. ik dacht, hoe afdwingend de rol waar je in terechtkomt, die mens is helemaal niet in eerste instantie een "leraar", en toch kan ik hem als niets ànders zien, dus kan hy ook zelf niets anders zyn.
    er kwam een lelyke extreem dikke man voorby, myn vriend luc cuperus die ook present was zei: "wat een lelykaard!", waarop die mens meteen repliceerde: "ik hoor wel wat jullie zeggen!"

Geen opmerkingen: