donderdag 28 januari 2021

state of being, 29 januari 2021


waarom het fyn is om een achtjarige zoon te hebben; voor het slapengaan: "zullen we naar godzilla kyken?" waarop rocco: "ik zou eigenlyk liever eerst die hellboy 2 eens willen zien..."

de hele dag heeft het geregend, zonder ophouden. ik had compassie met die kerel van "deliveroo", die ons rond halfacht savonds, zelf helemaal doorweekt, de hamburgers van mac donalds kwam leveren.

ik begryp niet goed waarom ik maar zo weinig arbeid heb kunnen verzetten, ik was alweêr terug thuis rond halftwee; wat heb ik tussen toén en nu vanavond, halftwaalf, helemaal uitgestoken? totààl niets...

bart van loo op "de afspraak" eêrgisteren vond ik niet mis. "jou wordt byzonderlyk door academici verweten dat je die geschiedenis te weinig hebt geschreven vanuit het perspectief van het volk." "dat zou inderdaad een erg boeiend perspectief zyn, maar wat houdt hen tegen om die geschiedenis dan niet meteen zélf neêr te schryven?"




Geen opmerkingen: