zaterdag 29 mei 2021

state of being, 30 mei 2021






twee uur smidddags. zon op het venster. niets aan de hand. wat op zich dus wel als een "event" moet worden aangewezen. vandaag geen huiswerk, geen stress, geen bouwvakkers. niet misselyk, niet ziek, niet angstig, niet kwaad.
    alleen deze vervelende rot-blog. een blog aan myn been. en toch maar nooit ermeê kunnen stoppen. gemiddeld 900 bezoekers per dag. die wil je niet verliezen, voor dié wil ik blyven voortturnen.
    "ysberen kunnen skateboarden" kan nu ieder moment van de tjechische drukker thuiskomen. dat boek gaat een kolossale hit worden - meteen vanaf het begin zal ik van dat boekje iedere week opnieuw een herdruk moeten laten maken, van nu tot zelfs vér voorby myn eigen leven...
    myn volgende boekje worden deze vier conferences, in deze volgorde: beuling met appelmoes, de gelaarsde kat, daar sta iemand, de ondergang van patrick dieltjens. ik zit nu exact in het midden van het hoge aantal werkuren daaraan. van sommige van die stukken zyn gehele passages totaal verloren gegaan; ik wéét nog: hierzo kwam er dan steeds iets waar de hele zaal van achteroverging - maar dan weet ik niet meer précies hoe dat zat, verdomd...
    rocco zit hier naast my te gamen. subiet gaat ie naar zyn kameraadje sabrit. luv zit op het terras de krant te lezen. mollie heeft zich zoals gewoonlyk hierboven teruggetrokken op haar donkere kamer...

Geen opmerkingen: