zondag 26 december 2010

februari 2010


de eerste februari mag ik spreken op de erg succesryke boekvoorstelling van "o vermiljoenen spleet" van bart van loo, in de zwarte panter. ik ben dan eigenlyk pokkeziek, maar toch sta ik er, letterlyk tussen twee kotsbuien in. dat was de enige keer dat ik ziek was dit jaar.***ik doe promotieacties voor antwerpen studentenstad, en voor frans mouws doe ik een interview met julien weverbergh, wat erg aangenaam blykt.***met myn broêrs bezoek ik, in oud-turnhout, tante wiza, die immers, een tyd terug weêral, weduwe is geworden...***ik was jurylid voor een poëziewedstryd in een psychiatrisch centrum.***11 februari komt myn nieuwe cd uit; "de beste liedjes van vitalski", op duizend exemplaren. daar zyn er nu nog 120 van over.***ik begin opnieuw wekelykse columns te schryven voor weekup-magazine. die reeks begon in 1999, viel even stil in 2008, maar gaat nu weêr voor eeuwig door. ook publiceer ik daar het hele jaar door een photo, "bunnie van de week".***18 en 19 februari begint, in de arenberg, myn toernee met bart van loo, "oot kwisien literair"; deze toer overlapt die met guido belcanto. midden februari komen bart en guido mekaar dan ook tegen (zie photo).***

Geen opmerkingen: